♡ Bad update, Sorry

Förlåt för den super dåliga uppdaterinen...! ♡ Men jag har inte haft någon tid alls för detta... Det är riktigt mycket plugg i skolan nu och allt inför praktiken! Men jag ska bli bättre nu, I promes you! ;) Anyway... Tänkte ta och berätta lite om vad som har hänt som ni inte fått höra! ;)

I måndags så skulle jag ju ta hål i naveln men blev näsan istället. Jag var så himla noga med att ta reda på innan om jag kunde ha tejp över mitt hål på min praktik om 2 veckor. Dom jag frågade sa ja och att vissa t.om har piercingarna i då dom jobbar. Men nu när jag väl har gjort det där jävla hålet så kommer jag behöva ta ut min piercing om två veckor. 500;- åt helvete och ännu ett till fult ärr.  Men jag har väl bara mig själv att skylla på, så dum som jag faktist egentligen var som gjorde detta! ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det i ändå å se om dom säger nå på praktiken det kanske är lugnt å för när ja jobba i sommras var de två st som hade hål i näsan :-)

Svar: Okej :) Ja, jag kan ju alltid prova! :D
johanssoneeliin.blogg.se

2013-02-26 @ 19:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback