Jag är långt ifrån den perfekta kroppen

Nu kommer vi till det här med den perfekta kroppen som alla strävar efter. Man ser bara mer och mer mobbig här på internet. Fruktansvärt mycket över oss tjejer. " Finnig hy du har, små tuttar, inget att ta i osv" och " Fan vad tjock och ful du är, banta förfan osv" Alltså why? Varför skriver man något sådant till folk?

Alla har väl haft en enstaka finne någon gång, om inte så kan jag lova att det kommer att dyka upp någon under ditt liv. Alla har olika storlekar på brösten och även kroppen. Alla ser annorlunda ut! Man kan inte rå för något sådant. Man är fin på sitt egna sätt and so it's!

Jag är långt ifrån den perfekta kroppen. Smal, liten rumpa och småbröst, men det ser naturligt ut på lilla mig. Jag har svårt för att gå upp i vikt trots att jag äter 100 gånger om dagen känns det som. Men det är såhär jag ser ut och även ni alla andra. Shit, att folk vräker ur sig sådana ord som detta.

Du är fin precis som du är! Låt ingen trycka ner dig, aldrig någonsin. Remember that and never forget it.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback