En dag jag bara tänker mysa och le

Idag har jag satt upp håret i en slarvig toffs och tagit på mig annat än mysiga och plösiga kläder. Ikväll ska vi grilla gotta och bara mysa till det, precis som en fredag ska vara. Bara älskar sådana kvällar!

Fick en kommentar och frågan ställdes ännu en gång. "Varför jag inte bloggar som vanligt igen" Jag kan tyvärr inte ge er ett riktigt svar på det. Orken finns inte, lusten finns inte, tiden finns inte. Det finns saker i mitt liv som jag bör fixa till innan jag sätter mig här igen och uppdaterar som vanligt. Ni får nöja er med detta så länge ♥




Kommentarer
Postat av: Emma

vart har du köpt tröjan? :)

2013-05-12 @ 13:17:14
URL: http://nattstad.se/emsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback