♡ Svaren från frågestunden

Vart ska ni flytta? Å när? Hur känns det att flytta? Ni som bott i Vallsta jämt typ ... :o
♥ Vi ska flytta till Arbrå där vi en gång har bott. I början av sommaren får vi flytta in där och det känns både bra och dåligt. :) Roligt med nytt men ändå tråkigt när man har halva släkten här och alltid bott här typ.

Varför var du nykter i ett halv år? Någon speciell anledning eller kände du bara för det?
Hade ingen speciell anledning till att vara nykter i ett halv år. Utan jag gjorde det mest för att jag ville prova mig själv och jag klarade det! Så... Jag hade faktist ingen speciell anledning! :)

http://iform.se/files/bonnier-ifo/imagecache/630x250/vin.JPG

Hur länge har du&M varit ihop? Å förlovade? Bor ni fortfarande tilldammans? :) Kraaam
Vi har varit tillsammans i 1 år och 3 månader den 3e och förlovade har vi varit i snart ett halv år. Yes, det gör vi fortfarande också! Kram på dig också. :)

Riktigt mysiga och härliga bilder du har! Älskar att läsa dina inlägg för det är något speciellt. Fortsätt såhär bruden!!! Skit i som patetiska idioterna som kommenterar anonymt. <3<3<3
Oj! Vad roligt att höra... :) Tack så mycket! ♡♡

Är du gravid? Rykten som gåt bara...
Gravid? Tok heller. Hm, rykten? Något jag missat.

http://www.euroclinix.se/images/pressarea/gravid-kvinna-m.jpghttp://www.euroclinix.se/images/pressarea/gravid-kvinna-m.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback