♡ Myskväll med favoriterna

Sofia och Ottilia har bakat, Marcus har köpt chips, brasan är tänd och vi sitter allihopa i soffan och inväntar bra på tvn för en liten myskväll med lite gotta men onyttigt! Det behövs faktist också ibland... :) Blir nog en tidig kväller för oss idag, är så himla trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Hoppas ni har haft en bra dag alla fina läsare! Uppdaterar mer imorgon. Puss ♡ (Jag t.om äter en skål med glass innan vi ens har börjat med det andra, här är vi tjocka... Men, det är gott)




Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltså du är sjukt rolig med dina "skönhetstips" Elin.. Tror du behöver få några år på nacken och mer information i huvudet innan du börjar ge ut tips. Nu är det bara pinsamt, haha. Jag och mina kompisar sitter och skrattar åt dina tips.. Haha!

Svar: Det gick inte så bra för dig att vara anonym då jag kollat upp ditt IP-nummer. Är du inte mogen nog att skriva ditt namn om du ändå ska kommentera andras blogg?
Pinsamt? Vad är pinsamt egentligen? Att jag ger ut tips som många andra gör för att få en mer intressant blogg än bara ens vardag. Är det pinsamt? :) Fine, du får tycka precis som du vill. Men jag ser absolut inget som är pinsamt i det. Haha!
johanssoneeliin.blogg.se

2013-03-14 @ 21:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback