♡ Imorgon börjar jag min APL

Detta är mina fyra kommande veckor. Förstår ni? Detta ska jag stå ut med i fyra veckor. Visst ska det bli roligt att komma tillbaka till alla söta pensionärer och dom som jobbar där. Har verkligen hamnat på ett kanon ställe, det är liksom inte det... Utan det är det, jag pendlar. Varje dag jag börjar 07.00 får jag åka klockan 05.20, hur roligt tror ni det känns? Inte alls peppad på detta alltså!

Jag får också jobba helger, liksom titta sista veckan...? En dag ledighet, en enda jävla dag! Nä fyfan... Är verkligen otaggad på detta. Men jag får försöka se framåt och tänka på att jag faktist trivs där!

Som ni ser och har märkt utav denna text så har jag fullt upp i 4 veckor. + lovet då jag inte kommer att vara här hemma, utan i Lofsdalen! Så, gissa vad jag nu tänker komma med? Skrivandet kommer verkligen suga hårt, jag kommer bara uppdatera er då jag har ork och tid. Hoppas ni förstår ♡


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback