♡ Ännu en tidig morgon för mig

Godmorgon på er! Ännu en tidig morgon för mig idag, ville bara fortsätta sova imorse! Men upp kom jag och just nu önskar jag att dagen kommer gå riktigt fort! Imorgon har jag sovmorgon eftersom att jag kör ett kvällspass till 20.00 då, så det ska bli rätt så skönt att få sova ut...! Ännu skönare att det snart är lov.

Hade fått en kommentar igår kväll
" Fortsätt uppdatera såhär! Det är mycket roligare att läsa bloggen då du uppdaterar oftare och lite varierande. Kram " Det ska jag ta till och försöka med! :) Har sett att statistiken har blivit bättre dom tre senaste dagarna, riktigt roligt faktist! :)Tack för att du skriver så jag vet vad jag ska fortsätta med. Dock så kommer uppdateringen suga då jag är i fjällen. Kraam!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback