♡ En resa utomlands skulle inte sitta helt fel

Jag har fått ett mail som gjorde mig helt överlycklig! :) Har troligen sommar jobb nästintill hela sommaren förutom någon ynka vecka. Visst, det känns rätt så piss kanske få jobba medans andra har kul.. Men jag behöver pengarna och det kommer glädja mig då ni inte har det! :) För gissa vad jag har tänkt ut? Försöka samla på mig mysig resa utomlands i en vecka i Augusti-September.

Eller varför inte runt jul då det är extra billigt? :) Är så sugen så att jag håller på att bli tokig. Men detta är bara några tankar som finns, man vet aldrig vad som händer. Men hoppas jag är smart nog att beställa en fin och mysig utlandsresa, för första gången själv också. Wiho! Hoppas Hoppas ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback