♡ Min första dag på praktiken

Här var det tomt, alldeles för tomt! Men jag hade varken ork eller tid imorse klockan fem att uppdatera er, så därför fick det vänta tills nu då jag slutat. Det är såhär det kommer att vara nu, tomt... Men jag ska försöka göra mitt bästa med att få tid att uppdatera er vad som händer. :)

Jaha, då var min första dag på praktiken avklarad. Är på ett ställe där jag stor trivs (Varit där förr, för er som inte vet det) så det känns jätte skönt. Dock, så blir man ju väldigt slut och trött i huvudet av att behöva kliva upp fem på morgonen och jobba en längre tid. Men detta var bara en dag av fyra veckor...! Har en lång tid framför mig kvar, dags att börja se det lite positivt! :) Ha en fortsatt bra dag alla! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback