♡ Big brother Annica och Marcelo

Kan ni tänka er att Annica & Marcelo fortfarande är ett par? När dom gick ut ifrån big brother huset trodde jag aldrig att dom skulle vara tillsammans. Utan att Marcelo skulle playa runt redan första natten med andra brudar och att Annica skulle sitta där alldeles förstörd igen. Men där hade man fel, idag är dom ett par, bor tillsammans och hon har t.om lämnat Östersund för honom. Tänk vad fel man kan ha! :)

Varför jag skriver detta inlägg är för att jag har ikväll suttit och kollat på klipp ifrån big brother under dom tre senaste åren och bara längtar efter att få det tillbaka. Tänk vad man har skrattat!!! :) Sen en sak till jag tänkte på, dom tre senaste åren har tre tjejer hittat sin kärlek där inne. Vad tror ni, får vi tillbaka big brother?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback