Mitt kära men förbannat korta sommarlov

Ungefär 3,5 vecka kvar på mitt kära men korta sommarlov. Den 3:e Juli till den 5:e Juli prov jobbar jag på Ängslunda. Jag börjar sedan min period där den 17e Juli till den 17 Augusti, vilket betyder att jag jobbar sista tiden utav mitt korta sommarlov. Jag vill också ha långt sommarlov! - But, casch is king baby

Anyway! Det jag vill komma fram till är att jag nu gör mitt sista inlägg här för ett tag. Visst kan det kanske komma upp ett inlägg här lite då och då som nu, men jag lägger nu bloggen bakom mig för en stund. Det är flytt och jobb som kommer nu och jag ska även försöka hinna med dessa "galna sommar kvällar, galna fester och massvis med mys med fina vänner" som sommaren ska bestå av. Ha en underbar sommar allihopa! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback