Questions and Answers

Question: Varför tog det slut mellan dig och Marcus? Är ni tillsammans igen?
Answer: Den helgen hade det varit mycket bråk och det var tydligen slutet. Men, vi pratade och försöker igen! Ännu är inte allt helt perfekt, men det får ta sin tid. Inte sant? :)

Question: Sommar jobbar du eller har du vik på Ängslunda?
Answer: Jag har varit där på intro i 9 dagar tidigare i sommar och den 17:e alltså idag så började jag mitt vik där i cirka 1 månad till. Trivs där, så känns kanon att jag fick denna chans! :)

Question: Hur tog du det när det tog slut mellan dig och M? Inte för att jag vet om du gjorde slut eller han men...
Answer: Jag blev såklart ledsen. Men jag var säker på att vi skulle hitta tillbaka vilket vi gjorde.:)

Question: Trivs du i Arbrå i nya huset nudå? Kram!
Answer: Ja, absolut! Vi är inte klar ännu med tapetsering osv, men annars så... Kram! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback