♡ It's really cold outside today

Från bra och rätt så skönt väder till detta kalla väder, hur kom det sig? Jag som trodde vi var påväg mot våren och sommaren nu! Hm... Känns som att jag får vänta ett bra tag till! ;) Anyway... Har precis kollat på en gammal och bra film och tjockat mig lite med gotta. ;) Nu har huvudvärken släppt lite och jag tänkte ta och tvätta lite, gå ut och få friskluft och sedan försöka plugga lite. Sånt som bara måste göras!

Imorgon är det fredag vilket innebär två timmar i skolan och sedan till Bollnäs med Frida, Sofia, Marcus och Göran för att shoppa lite nödvändiga saker inför festen och sedan en massa gotta och mat! Känns som att det kan bli en lång och dryg dag, men sen så... är det lördag! ;) Puss ♡




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback