♡ Dear readers, you are amazing

Ni besöker så bra. Glad jag blir på en sådan kort tid! Fortsätt så ♡ Anyway... Nu sitter jag nyduschad och fräsch, med ansiktsmask på och myser lite framför en brasa! Mår inte helt okej, känner mig väldigt hängig... I will not get sick now! Jag vägrar. Så därför tänker jag dricka lite te, knapra på alvedon och bara mysa ♡

Kvällens fråga: Vad önskar ni att jag bloggar om? Vad vill ni se mer av? Just nu skriver jag ju bara om min vardag då jag började blogga här igår. Men tills jag börjar på riktigt, så vore det roligt och bra om ni kommenterade vad ni tycker skulle vara roligt att läsa om! ;) Come on


Kommentarer
Postat av: emma

vart gör du dina headers? :)
Tacksam för svar, älskar din blogg!

Svar: Den jag har nu har jag bara fipplat ihop snabbt och ändrat ljus styrkan. :) En tjej som heter Amanda gjorde min förra, om det är den du menar? :) Åh, tusen tack! <3
johanssoneeliin.blogg.se

2013-02-20 @ 21:58:08
URL: http://nattstad.se/emmabeiertz
Postat av: emma

okej :)
Jag menade den här, vilket program du använder? :))

Svar: Okej :) Jag har gjort denna i Picasa 3, går lätt att ladda hem och lätt att förstå sig på. :)
johanssoneeliin.blogg.se

2013-02-21 @ 11:51:15
URL: http://nattstad.se/emmabeiertz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback