♡ Varför jag fick hämta rapport + schemat

V.15 mitt sista schema
Måndag: 06.45-14.45 =7,50 (timmar)
Tisdag: 06.45-14.45 =7,50 (timmar)
Onsdag: Ledig ♡♡♡♡♡
Torsdag: 08.00-15.30 =7 (timmar)
Fredag: 12.30-21.00 =8 (timmar)
Lördag: 07.00-15,00 =7,50 (timmar) 

Checklista för avslutningsveckan
Varför är för att jag ska sommarjobba inom äldreomsorgen och ska kunna göra på egen hand.

Måndag: Ta morgon rapport och ta hand om tvättstugan. (Gå ut och gå med pensionärerna)
Tisdag: Ta morgon rapport och leda gymnastiken!
Torsdag: Duscha ****... + städa rummen! Medicingivning till dagens grupp!
Fredag: Hjälpa plan 2 med deras lunch matningar! Hjälpa minst 4 stycken i säng själv! (Gå ut med pensionärerna om det är fint väder förståss)

Detta är vad jag ska få göra sista veckan! & Såklart jobba vanligt. Men detta är några punkter jag ska göra på egen hand inför sommaren. Det är så mysigt och roligt! Vill bara gå klart skolan och få jobb nu. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback