♡ Now I'm coming home

Idag fick vi ta en sovmorgon eftersom att det är dax för hemfärd idag...!  :( Tråkigt men tyvärr sant. Var riktigt härligt att få vakna upp brevid en sovandes pojkvän och bara tänka på hur bra vi har haft det denna vecka här i Lofsdalen! Jag kom hit med ett leende och åker härifrån med ett leende. Detta behövde jag verkligen! :)

Nu har vi nyss stoppat i oss en redig frukost inne hos resten av familjens stuga och ska alldeles strax börja packa ner våra saker och städa ur stugorna! :( Sedan är det dax för någon timmes bilfärd hemåt... Om jag hinner och har lusten så kommer jag att visa er massvis med bilder ifrån denna fjällen resa ikväll! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback